Teemo07 cnsgrn henüz değil. Doktor tavsiyesiyle başlamak istiyorum aslında. Ama kendi doktorumuza gidemiyoruz suan, farklı bir şehirde oldugunu için. 1 ay sonra döneceğiz.
cnsgrn Teemo07 bizde baslamadik daha 5 aylik olmadik ama 4.ay asisinda hemsiremiz aksamlari doymazsa yogurt verebilrsn dedi bizimki de anne sütüyle besleniyo sadece mama yemiyo biberonu tutmuyo
Teemo07 cnsgrn yaptırdık aşılarını 2 bacaktan. Geçen ay kilosu 6900,baş 43, boy 65 ti. Simdi kilo 7500,baş 43, boy 63 çıktı.
cnsgrn Teemo07 arada akşamlari veriyim diyorm süt azaliyo haliyle sabaha göre ama yok yemiyo tutmuyo da biberonu beyfendi
Rmkbk Teemo07 boy olayını doktorlar çok önemsemediği için doğru düzgün ölçmüyor önemli olan kafa çapı demişti
Teemo07 cnsgrn biz hemen hemen meme mama ilerledik. Bir ara mamayı bırakmıstık 4.ay atagıyla meme reddi başladı. Mamaya döndük geri. Suan sadece mama gidiyor 1 aydır. Doktorla görüşsek Bi, bende baslamak istiyorum. Yogurt gaz yapıyor mu bu arada?
Teemo07 cnsgrn çok inatçılar ya. Şöyle löp löp emen bebeklere imreniyorum resmen. Tabi benim sütüm de baya azaldı belki 20 cc falan cıkıyor. Onu da gece içiriyorum. Bi şekilde girsin vücuduna diye.
cnsgrn Teemo07 ben vermedim daha yogurt biraz daha zaman gecmesini beklyrm. Kücucük kavanozlar aldm bikac tane günlük mayalarm dedm zaten vercegmz bi tatli kasigi kadar ancak ilk asama da cok fazla veremeyiz ki
cnsgrn Teemo07 vallahi hamdolsn var sütüm ama aksama dogru azaliyo gibi geliyo bana ama emmesin de yada kilomuzda hic bi sorun yokki emiyoruz cok sükür zaten ek gidaya gecmemize de az kaldi
Teemo07 uzgunkiz Öyle oldu valla. Merak da etmiyor degilim çocugum kaç cm. Zaten 1 metre daha uzarsa anasını geçecek 😁😁 hep o geliyor aklıma
buzlulimonata Teemo07 yanlis ölcmüslerdir. Bizim de basimiza geldi hatta istemsizce hemsirenin yaninda ölcer ölcmez gülmeye basladim önceki ayin sonucu bildigimden. Hemsire anlamadi noldu dedi ben de cocuk cekmis heralde dedim o da eski sonuca bakti nasil oldu fln diye bozuldu. Ben de yanlis olmustur ya kücük bebek bir sefer duruyor bir sefer hic durmuyor normal yani demistm😂
Teemo07 buzlulimonata valla bende dedim e bu cocuk uzamamış diye. O da maşallah boyu çok uzun dedi 🤣 neyse artık sağlık olsun.
Uzaymekiii Teemo07 ahahaha bu aile hekimliğindekiler niye böyle ya😂😂😂 biz de çok yaşadık şimdi kızım büyüdü de allahtan kendimiz ölçüp onlara bilgi veriyoruz🤷🏻♀️😂 boşverin doktorunuz doğrusunu ölçer zaten aylık kontrolde😌
Mlke301020 Teemo07 ben evde bir boş bez bir zıbın 100 gr olarak tarttım siz düşünün gerisini 500 gr düşün 7kg vardır
deletedmom1106 Teemo07 😂 seninki gene 1 ayda cekmiş benimki hastaneden saglık ocagına gecerken 40 dk da 3 cm cekmişti 😂🤣😂🤣😂 150 grm kıyafet ve beze düşüyolar genelde
Teemo07 cnsgrn benimde hayalim o, ama oglan cok kıpır kıpır vakit bulabilir miyi bilmiyorum. Hayaller hayatlar olmasında sonra 😁😁
Aliveannesiiii Teemo07 sağlık ocaklarında çok sık oluyor bu eltimde bende çok yaşadık, hatta dalgaya vuruyorduk artık küçüldü çocuklar diye. Doktor kontrolündeki daha sağlıklı ölçüm olmuştu bizim için