Gizem_Teo kesinlikle katılıyorum ister mama ister anne sütü olsun su ayrı bi şey ve bebeğe her gün bi çay kaşığı kadar verilmeli 6. Aya kadar. 6. Aydan sonra zaten istediği kadar içebilir hanımefendi mama içen bebekler su içer zaten doktorlar söylüyor diyor ama normalde doktorların ortak görüşü ister mama ister anne sütü hangisini içerse içsin su ihtiyacını karşılar ekstra su vermeye gerek yoktur şeklindedir. kiiiiiiiii mama direkt sudan yapılıyor sonuçta o mantıktan yola çıkarsak bebeğe hiç su vermemek gerek o zaman