HavvaHalil95 Kızım şükür 🙏🏻 30 gün sonra cıktı ama meme ucım olmadığı icin alamıyor bazen sagıyorum oda yetmiyor sütüm az mama verdim ne sıklıkla beslemem lazım suan 33 günlük sürekli uyandırmam lazım mı nasıl besliyorsunuz çok teşekkür ederim şimdiden
eceunverkanra HavvaHalil95 Gözünüz aydın🌸 Sağlıkla büyüsün bebeğiniz inşallah💐 Ben 2 saatte 1 uyandırıp emziriyordum 40ı ciktiktan sonra doktorumuz artik gece uyandirip emzirmene gerek yok o zaten uyanıp emer demisti oyle de oldu bazen sık uyandı bazen daha az ama mutlaka uyandı. Gunduz de 2 saatte 1 emziriyodum mutlaka. Premature degildi bebegim farkli oluyor mu bilemiyorum o yuzden. Saglikla buyutun❤️
Mom7262 HavvaHalil95 gözün aydın canım bende 1 aylık olana kadar gece uykuda besledim daha sonra kestim Dr onayıyla , 3saatte 1 mama içiyordu kızım sağlıkla büyüsün ☺️
ikizlerinannesi2985 HavvaHalil95 taburcu olduklarından beri hep 3 saatte 1 besliyorum. Şuanda düzeltilmiş 8,5 aylıklar. Gece hariç hala düzenimiz öyle.
eceunverkanra HavvaHalil95 O ne kadar emerse emzirdim hep ilk zamanlar sure tutardim bazen yarim saat emer. bazen 5dk emer uyuyakalirdi bir ortasi yoktu. Az emiyorsa durter uyandirir emmeye tesvik ederdim. Ama buyudukce ve guclendikce 5dk bile emse yeterli geliyor diye okudum cok yerde su an 10bucuk aylik oglum🥰
Burcuci HavvaHalil95 benim emmedi süt sağıp veriyordum hastanede alışmıştı biberona almadı ilk zamanlar evet çok uyuyordu sonra azaldı