Arkadaşlar yahu ben 5 ayda sıkıldım bu emzirme südyenlerinden. Hani şu penye olanlar var ya. Normal südyen takmak istiyorum ama onlar da sütü azaltıyor deniyor. Sizler ne yapıyorsunuz? Göğüslerim iyice sarktı kendimi beğenmez oldum. Tamam dolgulu olmasın ama boş kap südyen takmamın sakıncası var mıdır süte.