Arkadaşlar merhaba. Haftaya 6 saat araba, 2 saat uçak yolculuğu yapmam gerekiyor ve bebeğimi götürmeyeceğim. 2 gün kalıp aynı şekilde geri döneceğim ve bu sırada sürekli sütümü sağıp saklamam gerekiyor. Peki ben bu sütleri nasıl muhafaza edeceğim ? Dondursam çözülmeden eve dönmüş olmam lazım, dondurmayıp dolapta saklasam ve buz kalıpları ile taşısam bozulur mu?
Tecrübeli annelerden tavsiyeler bekliyorum. Şimdiden teşekkürler