glcncbn bizde 3 ayllıkken kontrole gittik hala aynıydı 5,5 ta kalmıştı. 9 aylık olunca çağırdı bakalım ne olcak. Kapanmayabiliyormuş. Okula gidene kadar kapanmazsa müdahale ederiz dedi. Tanıdığın kızında kapanmamış okula başlamadan müdahale etmişler yanlış anlamadıysam by-pass gibi birşey mi ne yapılmış şuan gayet iyiymiş. Ama inşallah kısa zamanda kapanır