Prensess Kızım 4 bucuk aylık gözlerini şaşı yapıyor uykudan uyandığı zaman falan normal ama uyanıkken çoğunlukla şaşı bakıyor doktorumuz 6 aya kadar normal dedi geçeceğini söyledi ama cok korkuyorum öyle kalırsa diye bizimle durumu ayni olan var mı
Cagla87 Prensess Merhaba, benim kızım da 3 ay 8 günlük. Arada benim kızım da yapıyor. Özellikle birşeye odaklanmaya çalışınca yapıyo. Mesela bir nesneyi yakına getirdiğimde ya da aynada kendisine bakarken. Çok normal, merak etme
Aysenil_ Prensess benim kızım 4 ay 6 günlük aynı problemi yaşadım şaşı baktığı anların fotosunu çektim dra gösterdim 6.aya kadar normal dedi 6.ayda göz kontrolü var inşallah bişey çıkmaz
Salihayaz Prensess merhaba canım aradan uzun zaman geçmiş inşallah bebişinin geçici şaşılığı 6 aylık olduktan sonra geçmiştir. benim bebeğim de aynı durumda olduğu için bebeşinin son durumunu merak ettim canım
Prensess Cagla87 ama bizim onceden daha az yapiyodu simdi bize falan bakarken hep şaşı bakıyor insaallah gecicidir
Cagla87 Prensess Korkulacak birşey olsaydı doktorun uyarırdı merak etme. Eğer içine sinmiyorsa da bi göz doktoruna göster için rahat etsin
Prensess Salihayaz merhabalar gecmedi malesef canm 5.5aylikken goz doktoruna gittk hipermetrop dedi ve gozluk onerdi tabi biz o aylarda takamadk 9 aylikken devamli takmaya basladk suan 16 aylik 1 aydr goz kapama yapiyoruz biraz biraz duzelmeye baslasi cok sukur senin bebegin kac aylik
Salihayaz Prensess henüz ayını doldurmadı canım ama Doğduğundan beri gözleri hep içe dönük bakıyor. Birazcık daha büyüsün göz doktoruna götürmeyi düşünüyorum. Geçmiş olsun canım adına da sevindim canım en azından tedaviye cevap vermeye başlamış. Bana önerebileceğin bişey var mı ?
Prensess Salihayaz genelde bebekler ilk aylarda oyle bakarlar ama tabi hic degismeden surekli bakiyorsa onu bilemicem
Salihayaz Prensess izmirdeyim canım. Sürekli bakıyor o sıkıntı işte, arada yapsa bu kadar endişelenmicem
Prensess Salihayaz aa super bnde izmirdeyim evet mutlaka doktora gotur o zamn insaallah bi sıkntı yoktur
Salihayaz Prensess yok cnm hiç gitmedim bi kırkı çıksın diyorum en azından. İnş o zamana kadar düzelir diye bi umut beklicem. Hangi doktoru öneriyosun canım
Prensess Salihayaz cankaya batigoz hastanesnde Aziz serkan topaloglu var cocuklara bakiyor sadece canm bnde tavsiye yzerine gittm cok kisi tavsiye etti cunku cook memnun kaldm bndan snraki kontrollere hep ona gidicem
Salihayaz Prensess çok teşekkür ederim canım ben de ona götüreyim inşallah. Bu tür konularda tavsiye üzerine gitmek çok önmli