Leylaaaa1 Merhaba kizlar 29 gunluk bebeğim var yaklaşik iki uç gundur kucuk sivilcelrr yuzunde ve kafasinda cikti ..normal diyorlar bebek aknesi fln ama beni rahatsiz ediyorlar acaba kendilinden gecer mi yoksa birsey surmem mi gerek ?
ASYA123- Leylaaaa1 Benim bebegimde var ama alerjik olduğu için çıktı.sut ve süt ürünlerinden kaynaklı.
Leylazra Leylaaaa1 Sizin yediklerinizden dolayı bebekte olabiliyor.Ve bu normal sayılıyor.0/4 ay arası olan bir şey.Kendiliğinden geçecektir.
Giz3w Leylaaaa1 ilk 2 -3 ay olabiliyor benim bebeğimdede olmuştu sivilce gibi bı anda çıkıyor doktor hamilelikten kalan hormonların sütten bebeğe geçmesinden dolayı olduğunu hormonlar azaldiktan sonra geçeceğini söyledi öylede oldu gerçekten mudahele etmeyin.Her gün banyo yaptırın haftada iki gün sadece şampuanı geçiyor.