pervin_t Kızlar,bebeğim 11 aylık demin koltuğa çıkarken koltuğun üzerinden düştü ve kafasının arka kısmı üzerine.Kucağıma aldım biraz ağladı.Kusma,gözde kayma olmadı.Ama sanki uykusu gelir gibi şu anda,esniyor ara sıra.
lalbg pervin_t yine de bi doktora götürseniz. Çok kötü çarptıysa belki bi travma olmuştur Allah korusun.
Angel_45 pervin_t cnm benimki geçen gün salıncaktan düştü kafa üstü ipi cikiverdi ☹️ doktor çok karnını doyurma dedi 24 saat gözetiminde olsun uyusun ama sen saat başı kontrol et dökün tepki versin komada gibi uyumasin demisti
pervin_t MeryeminAnnsi Annesirintugceuzun şimdi sakin gibi ama gülüyor oynuyor ama sakincesine davranışı beni endişelendiriyor.Doktoru aradım kusmuyorsa merak etme diye diye duruyor anca
Alinduru pervin_t bence doktora gidin. Uykuya meyilli olmasını da önemsiyorlar. Her ihtimale karşı bakılır belki geçmiş olsun.