HavvaHalil95 Kızım 30 gündür küvezde yattı şükür cıkalı 3 gün oluyor gözü işliyor çapak olmuş gözünü açamıyor damla kullanıyor ama geçmedi nasıl geçer acaba
Ece01 HavvaHalil95 bizde de olmuştu doktorun verdiği damla alerji yaptı bizde. Bizde çay posasını sürmüştük geçti o şekilde
Arz1661 HavvaHalil95 benim kızım da olmuştu yeni doğduğu zaman gazlı bezle kaynamış ılınmış suyla silip göz kenarlarına masaj yaptım 2-3 güne geçti bidaha olmadı çok şükür bize doktor söylemişti isterseniz bi doktora sorun sizde yapın bi zararı yok çünkü
Arasveannnesi0928 HavvaHalil95 canım damla kullanmana bile gerek yoktu benim de küvezde kaldı aldım gözü capaktan açılmıyordu ılık su ve temiz bezle narince siliyordum 3 gün sonra geçti bide kafa üstü kimse bebeğe bakmasın
Arasveannnesi0928 HavvaHalil95 kafasından ona bakmayın kenardan bakın kafasının üstünde durmayın inşallah anlatabildim 😂😂beşiğin kafasının olduğu taraftan bakmayın yani
Arasveannnesi0928 HavvaHalil95 her bebekte oluyor ellleri değiyor göğüsler emzirirken değiyor ondan çok normal
Arasveannnesi0928 HavvaHalil95 canım valla bakıyordum çapak var siliyordum damla kullanmayı bırak bence çünkü hassalar su ılık olsun