Çıkamıyorum😂🤷🏽♀️ Benim kızım da 26 aylık inatçı, aksi, yemek yemiyo çıldırmak üzereyim. Ama yeni bi yöntem deniyorum işe yarar belki bilemiyorum. Aksilik inatçılıknyaptıgında ilgilenmiyomuş gibi yapıyorum görmezden geliyorum normal işime devam ediyorum sonunda pes edip geliyo yanıma. Yeme konusuna bi çozüm bulamadım yalnız