Beybim dün geceden beri ateşli.soguga yakın küvette tutuyorum.tabi çok hoslanmasada.10dk filan 36larda.sonra hemn 37.7filan.sanrim enfesiyon kapti.herseye dikkat ederken nasıl kapiyorlar anlamıyorum.her şeyi ağzına alıyor sanırım bundan.esim işten gelince hemen hastaneye gidcez.basta dış diye düşünüyordum.asil sormak istediğim dolven ve colpll nasıl kullanıyorsunuz.yni saat aralığı nasıl.bende sadece tylol var.onuda 6 saatte bir veriyorum.ama yeterli gelmiyor.