Kızlar geçen hafta post paylaşmıştım hastalandı 7 aylık kızım diye doktora gittik antibiotik(largopen) şurub(peditus) yazdı. Fakat iki gün geçmedi bebeğin sırtı, bez bölgesi, boynu kızarıklıklar oldu bez bölgesi zaten iyice kötü yanık gibi olmuştu. Geri görürdüm doktor yoktu başka bir doktor baktı antibiyotiğe alerji olmuş dedi ve ilacı değiştirdi( duocid) ve alerji ilacı (allerset) yazdı. Ek gıda sürecindeyiz yeni bir şey de denemedim özellikle alerji olur diye. Ama bez bölgesi iyice yayılmış yanık gibi derisi soyuluyor resmen. Randevu alamıyorum önümüzdeki haftadan önce hiç bir hastaneye. Ne yapsam benzeri durum yasayan veya bu ilaçları kullanan anneler yardımınıza ihtiyacım var🙏😔