BBBuse Masal3_ ben 2 ay kullandim, birer damla ayak altlarına sürüp masaj yaptım , aşırı kullanilmadigi sürece bir zararinin olmadığını yoğun bir yağ olduğu için bir damlanin yeterli olacağını söylediler oyle kullandm ben de
Deletedmom27337 Masal3_ eltimler hep onu kullanmış ayaklarının altına masaj yaptıkça attırmış pırt die bebek :) bende aldım ama kullanmama gerek olmadı şükür
Atamom16 Masal3_ ben kullandım 1 ay kadar sanırım ayak altına 1 damla sürüp masaj yapıyordum ve kiraz çekirdeği yastığı ısıtıp koyuyordum faydalarını çok gördüm her ikisininde
Caglarass Masal3_ Bebeğim için bende almıştım. Ama zararlı olduğunu okuyunca hiç kullanmadım. Sizde araştırın lütfen
Masal3_ BBBuse aktar bana sabah akşam kullana bileceğimi söyledi canım ebeyi de arayıp sordum bide szden tabsye alym dedim bir damla 1 ayaüına 1 damla bir ayağına 1 2 damlda karnına dedi
Masal3_ Atamom16 aktar sabah akşam kullanmamı söyledi canım her 2 ayağında birer damla karnınada 1 2 damla dedi
Dilaylaa Masal3_ Cok kuvvetli bir yağ ve alerji ihtimali çok yüksek ilk olarak bebeğiniz çok küçük alerjisi varmı yokmu böyle birşeye bilemezsiniz. Kokusundan etkilenen bebekler , hatta yine masaj yapılırken kullanılmış olsada zehirlenme vakaları var maalesef.