Kızlar bebeğim 4aydan itibaren benek benek kızarmaya başladı takip edebildiğim baharat ve yumurta da artıyor 2doktora götürdüm onlarda küçük diye tset yapmadılar ama bu durum beni aşırı rahatsız ediyor. Sadece anne sütü ile besleniyor ne yapacağımı şaşırdım. Süt ve süt ürünlerine yok gibi ama emin de olamıyorum her sabah peynirimi yerim hiç bişey olmaz. Ne yapmam lazım başka doktora mı çıkmalıyım ya da kendim mi test vermeliyim