Kızım 16 aylık 1 yaşından sonra ek gıda yemeye başladı. Yeni yeni başladı yeniden yemeye ama öyle verimli değil herseyi de yemiyor. Bir süredir,kakasi hep yumusak ishal gibiydi (katı gıda yese dahi)
Sonrasında doğduğundan beri sma kullanıyorum 1-3 yaş devam sütüne devam ediyoruz. Mama yerine muz pınarın devam sutu bal ve cici bebe denedim bir kereliğine mama yerine ve kakası düzeldi. Ne zaman sma içse kakası yine aynı oluyor
Bunu yaşayan var mi aramızda. Mama değişikliğine mi gitsem? Mama da içmesi gerekiyor sanki içim hic rahat değil. Doktor randevumuz 17 sinde bu arada.