Anneler merhaba bu ay sonu itibariyle tam 2 yaş olacağız şu son bir haftadır erken kalkmalar bitti on on buçuk gibi kalkıyor saat 4 lerde zor zahmet uyutuyorym memeyide bıraktık sallanarak uyumuyor kucakta uyumuyor yatakta yarım saat uyku mücadelesi veriyoruz doğal olarak akşam üzeri kalkıyor bıraksam gece de birde falan yatacak yani geç yattığı için Sabah doğal olarak geç kalkıyor uyku gerilemesimi oluyo acaba artık yaşindan dolayı sizin bebislerin uyku düzenleri nasıl
Artık çok zorlanıyorum hadi annecim hadi kapat gözünü diye diye sanki zorla uyutuyorum gibi vicdan azabı çekiyorum sonrada