Egelianne tatildeyken rota için götürdüğüm dr aralarında 1 ay olsun demişti tamam dedim ben de sonra sağlık ocağı hemşiremize ve kendi doktorumuza sordum ikisi de onay verdi birbirine zıt aşılar değil ne alaka diye ben de anlamadım şaşırdım yani 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ ki bizim kendi doktorumuz aşırı hassas bu konularda o da şaşırdı 🤷🏻♀️gittim yaptırdım hiç problem de olmadı.inşallah sağlıklı mıtlu geçer aşısı bana kendi doktorumuz ilk dozlarda ateşlenmediyse 2.dozlarda çok düşük bir ihtimal demişti öyle de oldu ateş olayı