Merhaba anneler bogazlarim kulaklarm iltihapli halsiz atesli yatiyorum su dahi icemiyorum bogazlarimin acisina doktora aqumentin 1000lik verdi ve bi tanede penisilin igne verdi daha baska duzelemessin cok agir yakalanmssn dedi 8 aylik bebegimi aktif emziiryorum ilaclari kullanmak istemiyorum ona zarari olur diye.doktor gecmesse bebegede gecer hastalk degnce korktum.sizce napaym ve koca kari ilaci falan olursa yada fkir yuruten lutfen yazsn ck hastaym😔