Grlnl Kızlar bebeğim 5 aylık olacak 6. Ayda ek gıdaya geçicez. Allah izin verirse elimde fazla kırmızı biber var. Bebeğim için salça yapıp buzluğa atsam ek gıda döneminde kullansam sıkıntı olur mu?
Grlnl pilavustutavuk teşekkürler dondurucuya normal kendimiz için attım hala bitmedi bebeme salça yapayım bari 😂 kaçıncı ayda kullanıyor peki bebe salçası
pilavustutavuk Grlnl simdi kirmizi biber olduğu için ben yanlış hatırlamıyorsam 7 yada 8.ci aydan itibaren kullanmaya başladım. Onun pek alerji riski olmaz ama domates salçasini ilk bir yil kullanamıyoruz onu biliyorum
Mom62636362 Grlnl 7. veya 8.aydan itibaren kullanabilirsiniz diye biliyorum ☺️ kullanın eğer pişik yaparsa poposunda biraz ara verin