MLSVS Ben de toz sabunlardan rahatsızım o konuda. Deterjan olanı değil zaten yine sabun ama sıvı. Ben alerjim olduğu İçin bebek doğmadan önce de kullanıyordum rahatsız etmiyordu. Kalıntı bırakmıyor en azından denemenizi tavsiye ederim. Bu arada toz olarak kayınvalidem roxy kalıntı bırakmıyor demişti.