Tuvalet eğitimi hiç beklemediğim kadar kolay oldu hemen öğrendi çişi gelince söylüyor ama kakasını daha yapmadı. Kaka var diyip götürüyor ama yapmıyor 2 gündür muhtemelen korkuyor ve kakasını tutuyor. Güzelce anlatıyorum ama henüz tık yok. Sizler nasıl hallettiniz kaka konusunu?