Kızımı doğduğundan beri emziriyorum şu an 9 aylık. 3. Aydan sonra gece uykusu yok gibiydi. Yarım saatte bir ya da saat başı uyanıp, emmeden uyumuyordu. Tok olunca da uyunmaz tabii böyle bi kısır döngüye girmiştik ki sütüm 1-2 ay önce azalmaya başladı kilo kaybı oldu kızımda mamaya başladık başladığımdan beri gece uyanması bir anda kesildi meğer emme bağımlısıymış. Hem ezmiriyorum (uyuduğum için sütüm arttı) hemde mama. Gece uyumadan önce mama yapıp ayağımda hafifçe sallıyorum bir kez kalkıyor. Üstelik üst dişleri de çıkıyor yine de uyuyor şükür. İşinize yarar diye bilgi vermek istedim. Sütü olan da sağıp biberona alıştırsın bence uykusuzluk kadar yorucu bir şey yok. Şu an hem sütüm var hemde dinamiğim☺️ İnsallah işine yarar birinin