Narab Minnosunaannesiii daha bugün doktora danıştım. Hemen dedi. Havada sıcak olduğu için bekletmeden içirmeli kalanı dökmelisin dedi . Ancak safdığın sutu oda sıcaklığında 25i geçmeyecek şekilde ise 3 saat bekletebilirsin.
Minnosunaannesiii Narab evet öyle biliyorum 3 saat 24 25 drcde durabileceğini fakat dolaptan çıkarıp ısıtınca nasıl oluyo bilmiyordum