anayimbennana Kızlar 3 ay 4 günlük oğlum var asla kundak yapmadan uyumuyor çünkü ellerini sürekli yüzüne ağzına götürüyor emziğini çıkarıyor elini emiyor yani dikkatini dağıtıyor kısaca nasıl uyutabilirim kundak yapmadan ya
Labrinth anayimbennana neden kundak yapmak istemiyorsun ki benim oğlum 1 yaşına kadar kundak istedi 😂 kendilerini öyle güvende hissediyorlar herhalde 😂
kirmizibasliklikiz_ anayimbennana dogduklarindan beri kundak yapmadim 5 aylik olduk ve hala kendilerini uyandiriyolar 😂 ya eli gozunde ya emzigini tutmus cekmis ona agliyor.. zamanla alisacak sonucta.. bir yerden baslamaniz lazim bir adim atmadan devami gelmez.. yavas yavas biraktirin once bir elini cikarin sonra diğer elini cikarin gibi.. ama dedigim gibi once baslayin ve merak etmeyin illaki alisacaklar 😁
rumeysalbayrakaya anayimbennana benim bebeğim de 3 aylık kundaksız uyumaz çünkü moro refleksi hala devam ediyo sıçrıyor kendini uyandırıyor elini ağzına, gözüne götürüyor kundaklı uyuması daha iyi bence :)
anayimbennana Labrinth ya ne biliyim ilerleyen zamanda kundak yapamam diye yani büyücekleri için yapamam belki o yüzdende kundak sız uyusun diye düşünüyorum
anayimbennana Labrinth inşallah ya büyüdüğünde nasıl yaparım kundak onu düşünüyorum yoksa problem yok ama ilerleyen zamanlarda zor olur böyle
anayimbennana rumeysalbayrakaya ya tabiki iyi ancak ilerleyen zamanlarda zor olacak bu şekilde onu düşündüğümden yoksa uyusun böyle sıkıntı yok 😅
Uras10 anayimbennana aynı sorun bende de var canım kendini uyandırıyor bende kundak yapıyorum 3 ay 13 günlük
rumeysalbayrakaya anayimbennana aynı şeyi bende düşünüyorum ama zamanı gelince çaresine bakıcaz artık 😬
yasemin96 anayimbennana 6 aylıkken bıraktım ve uyurken yine istiyordu kundağa sığmıyordu artık normal uyumaya çalışsın dedim bir iki ağladı sonra alıştı
yaseminoztrk anayimbennana 6 ay 24 günlük kızım kundak yapmak bir yana dursun yüzünüde kapatmadan uyumuyor 🤦 ve sadece gündüz ayağımda salladığım sürede uyuyor durunca uyanıyor. Bu sıcakta sırıl sıklam ter ile kalkıyor çocuk hasta olacak diye korkuyorum. Bıraktıramadım bir türlü 🤷♀️ çözüm varsa bende yapayım hemen
anayimbennana yaseminoztrk ya bende bunlardan şikayetçiyim işte bu sıcakta kundak yapıyorum e birde ilerleyen zamanlarda dhaa da zor olcak kundak yapmak 🤦♀️
minikmelegimmmm anayimbennana benimki de kundak yaptırmıyor daha bir aylık rahatına düşkün ih ih diye ekleriyle açıyor kundagi. ne güzel sizinki rahat uyuyordur 😂
anayimbennana minikmelegimmmm kız yok uyuyana kadar ellerini çıkarmaya çalışıyor benimkide anca sımsıkı sarınca uyuyor yoksa dediğim gibi hep eller yüzde ağızda kendini uyandırıyor