LilyaBn Asil_egem bebeğim 17 aylık. Bugün ilk dozumu oldum. Daha önce 3defa randevu alıp iptal ettim kararsız kalıp, sonra korona olduk zor bir süreç oluyor çok pişman oldum aşı olmadığım için. Sizde olun bu hastalık olduğu sürece bu aşı olunmalı bence🙏
Sevgi_azra Asil_egem 40 ım çıkınca gidip ilk aşıyı oldum. Zamanı gelince 2. Yi de oldum. Kol ağrısı dışında bişey olmadı. Kendimden çok bebeğimi düşündüm bu dönemde sonuçta o da sütten geçen antikorlarla bağışıklık kazanacak. Ebeler ve doktorlar öneriyor.
Elifarslan Ben de oldum biontech sadece ilk gun kol agrim oldu o da gunluk hayatimi ya da bebegimle ilgilenmemi etkileyecek sekilde degildi hafif de halsizlik oluyor .. ben temizligimi yemegimi yaptim oglusumu yikadim gittim asimi oldum ertesi 2 gun kendime tatil ilan ettim agrim olursa diye 😄😄😊tavsiye ederim 😊
eefsun Bebegim 10 gunlukken hem kadin dogum hem cocuk doktorunun tavsiyesiyle ilk dozu oldum bir sorun olmadi. Ikinci dozda eklem agrilarim oldu sadece o da 1 gun surdu. Cocukta, sut kalitesinde vb. bir sorun olmadi
Leylazra Sevgi_azra Bende yarın olacağım aşımı ve tam 40 günlük olacak.Sütümden geçecek illaki etkiler mi diye korkuyorum
BihterZiyagil 5 günlükken ilk doz, 40 ım çıkınca 2. doz oldum, 1 aydan fazla zaman geçti. Biontech. Emzirmeye ara vermedim sıkıntı yaşamadım
DenizEfeMom Asil_egem ben oldum bu ayın 16 da ikinci dozumu olacağım iki gün çok hafif kolum ağrıdi ince sızı gibi başka da birşey olmadı çok şükür