Bozzzzy ameliyattan hemen sonra muhakkak soğuk kompres yapın, morarma neredeyse hiç olmadı bende bu yüzden. Bir de hiç korkmayın, burnunuzda ağrı sızı hissetmiyorsunuz bile. Benim migrenim olduğu için ameliyat sonrası şiddetli baş ağrısı çektim sadece. Bir de bir süre aç kalmak gerekiyordu anesteziden dolayı o da etkiledi.