Nilican Kızım ateşlendi 39 lara çıktı ateş düştü ardından geniz akıntısı,balgam.. Sonra komsumuzun kızı,sonra yeğenim ,sonra arkadaşlarımin çocukları, noluyor herkese yahu ?
Kereminannesiii Nilican mevsim geçişleri oluyor maalesef. Gerçi bu yaz hiç salgın bitmedi ki ishaldi kusmaydı ateşti derken yaz bitti. Şimdi de sonbahar hastalıkları olacak. Rabbim evlatlarımızı korusun
uyumayankoala Nilican Sormayın ya bizde geceyi 38,5larla geçirdik bi hırıltı bi balgam bi akıntı geçmek bilmedi. Çok geçmiş olsun
Balkupum2505 Nilican ciddi oranda salgın var cocuklarda ve yetişkinlerde bizde yeni atlattik çok sukur rabbim herkese şifa versin
Melek0205 Evet çocuklarda ishal kusma salgını var oğlumda geçirdi eczane ve depolarda bulantı ilaçları tükenmiş o kadar yani
DuyguDamla Nilican havalar birden ısınıp birden soğuyor ondan olabilir bence inşAllah biran önce geçer hastalık zor hastaneler dolu Allah herkese yardım etsin
uykusuzpanda Nilican aynen bizimde cevremizde cok var kizimda oyle ates kusma ishal 1 ayddir. Ates bitti simdi ishal kusma devam
Ipegim Nilican kızımda da oldu 1 gece ateşlendi duş aldırdım calpol verdim düzeldi salgın var bir de ist çok rüzgarlı o da çarptı bizi ben bile biraz kötü hissediyorum kendimi