BerrinNevaM Bebeğim 4 yada 5 günde bi kaka yapıyor oda laman sayesinde baktık 5 gün yapmadı laman veriyoruz sonra çok çok yapıyor sonra bidaha 4 veya 5 gün yapmıyor yine laman verdim bi kere çok yaptı başka yapmadı sürekli ikiniyor sonra ağlamaya başlıyor acaba kabiz mi
Elifsu BerrinNevaM yaptığı zaman katı mı yapıyor? Bizimde aynı durum var doktor katı değilse kabız değil dedi. Ben fitil vermiyorum kendi yapıyor. Bekliyorum 5 veya 6. Gün yapıyor
MerveAyrtTa BerrinNevaM canım emiyor mu mamamı yiyor ben öyle 2 ay çektim meğerse bebek doymuyormuş mamaya başladık normale döndü
Merveedd BerrinNevaM yok kulak pamuğuyla zeytinyağıyla uyarıosun ağladığında yap ki ıkınırken faydalı olsun laman hep yapılmaz yazık çocuğa mama ile mi beslenio
Merveedd BerrinNevaM kesinlikle dene faydasını görürsün inş anne sütü 10 gün yaptırmaz lamanı artık son çare görürseniz çok iyi olur😊
Elifsu BerrinNevaM bi kerede bekle bakalım belki kendiliğinden yapar. Bende fitil veriyordum. Sonra bi deneyim bakalım kendi yapar belki dedim. Öylede oldu.
Belgokayse Benimde 2 aylık oğlum 2 gündür yapmıyor ıkınıyor ondan mi bilmiyorum gündüz uyumadı bu gün uyutuyorum hemen uyanıyor
BerrinNevaM [bilinmeyen] doktorlar veriyor canm bende yapmak istemem ama kızımı öyle görünce mecbur kalıyorum
Alpturas Benim oğlum 1 buçuk aylık oda sıkıntılı yapıyo tuvaletini. Yaparkende ıkınıp ağlıyo. Günde 2 3 defa 2 çay kaşığı saf zeytinyağı veriyorum biraz daha rahatlatıyo. Dene istersen bağırsaklarını yumuşatır.