Fundakarakaya Anneler 2 ay aşısını geç olduğu için biraz beklemek zorunda kaldım şimdi de il dışındayım döndüğümde 4 aylık olmasına 4 gün kalmış olucak rotavirüs aşısı için geç mi kalmış oluyor en geç ne zaman yapılabilir acaba
Lokmam Fundakarakaya 𝘪𝘭𝘬 𝘥𝘰𝘻𝘢 𝘨𝘦𝘤 𝘬𝘢𝘭𝘮𝘪𝘴𝘴𝘪𝘯𝘪𝘻 𝘣𝘦𝘯 2. 𝘢𝘺𝘢 𝘪𝘭𝘬 𝘥𝘰𝘻𝘶 𝘺𝘢𝘱𝘵𝘪𝘳𝘥𝘪𝘮 𝘴𝘶𝘢𝘯 4 𝘢𝘺𝘭𝘪𝘬 2. 𝘥𝘰𝘻 𝘰𝘭𝘤𝘢𝘬 𝘩𝘢𝘵𝘵𝘢 𝘴𝘪𝘻 𝘨𝘦𝘯𝘭𝘦 𝘰𝘭𝘢𝘳𝘢𝘬 𝘨𝘦𝘤 𝘬𝘢𝘭𝘮𝘪𝘴𝘴𝘪𝘯𝘪𝘻 𝘥𝘰𝘬𝘵𝘰𝘳𝘶𝘯𝘶𝘻𝘢 𝘣𝘪𝘳 𝘥𝘢𝘯𝘪𝘴𝘪𝘯
Deterjanhanim Fundakarakaya geç kalmış 3. Ve 5. Ayla eda yaptirmistik biz. Doktorunuza sorun yaparlar belki
kahvekolikk Fundakarakaya 6 aylık olmadan 2 dozunda yapılması lazım ben 3. Ve 5. Ayda yaptırdım büyük ihtimal yapmazlar çünkü dozlar arasında zaman olmayacak
kahvekolikk Fundakarakaya yanlış bilgi vermek istemem ama sanırım olmuyor ben 2. Dozu 5 ay 15 günlükken yaptırdım hemşire az daha geç kalsan yapamayacaktık 6 aylık olmadan yapmamız lazım dedi
Muhasebeciana Fundakarakaya evet gec kalmissiniz ilk doz 2.ci ayda olursa ikinci dozu 4.cu ayda olur ilk dozu 3.cu ayda olmasi lazim ikinci dozu 5 ve ilk dozun son zamani 3 ay 15 gunlukken yapiliyot en gec birdahada yapilmiyor malesef