Kızlaarrr,
Kızım epeydir tutunarak sıralıyordu. İki üç gündür de ayakta bırakıp gel dediğimde 3-5 adım atıp kendini kollarıma bırakıyor. Yürütecinde tutma yeri var yürüme arabası gibi oradan tutunup evin içinde geziniyor. Birkaç kere düştü ama tekrar kalkıp gezmeye devam etti. Şimdi soruyorum 3-5 adım atması yürümek mi oluyor? 🤭