Merhaba güzel anneler 🖤 Belirtmiş olduğum salıncağı bebeğim doğmadan Şubat indiriminden e bebekten almıştım. Bebeğim Temmuz ayında doğdu henüz 45 günlük. Fakat salıncağı sevemedi. İlla kucagımda durmak istiyor. Bu yüzden ürünü kullanamıyoruz. İlgilenen varsa şuan 2 bin lira olan ürünü çok uygun fiyatla vereceğim. Kutusu ambalajı faturası herşeyi duruyor sıfırdan farksız bir ürün alacaksınız. İlgilenenler yazabilir 🖤