Fatosasel Noname21 17 aylık 3 ana 2 ara öğün veriyorum istediği kadar da emiyo bi gün çok iyi iştahı bi gün reddediyo
Noname21 Mora istshsizliktan başka huyu değişti mi . Benimki aşırı inatçı oldu. Istediginolmayinca ağlama krizine giriyor kendini yerlere atıyor.
Mora Noname21 evet hepsi var sinirlenince ekstradan kafasını vuruyor oraya buraya doktor Normal 2 yaş sendromu dedi valla yıldım daha baştan