Mihrimah3 mamasını yedirdikten sonra altını alıp üstünğ değiştiriyoruz, camdan dışarı bakıp herşeye iyi grcelrr deyip kucapımızda yürüyerek uuytuyoruz doğduğundan beri bu şekilde. Karnı tok, bir rahatsızlığı yok, sadece çok uyanıyor.. dış sese çok duyarlı dışarıdan köpek sesi çok geliyor buna yoruyorum artık bir çare bulamıyorum..