Bellaannesi ah keşke ya keşke suan her gece eşimle bebeğim uyudumu balkona cıkar için için ağlarım kimsem yok yani bakıcak maddi yönden toparlanamadık bebek olunca erkenden VS 1.500 bile cok zorlsr beni kadının birine ağladım resmen 200 300 TL için kabul etmedi birde ayh cok üzüldüm falan dedi napım öyle kalakaldım ben kız öyle zararsız da bir bebek ayhh yine içim sızladı 🥺🥺🥺😪