Sevene Birinci ay aşımız vardı iğneyi vurdu hemşire bi saniye agladı sonra agzı acık kıpkırmızı olup kaldı öyle bayıldı sandım aklım çıktı bidaha aşıya götürmek istemiyorum o derece bidaha olurmu acaba başınıza geldimi
Aselinannesii6 Sevene öyle durumda yüzünü üfleyin kendine gelir canı acıdığı için olmuştur büyk ihtimalle
Damla93 Sevene benimki hep oluyo canım 17 aylık sinir olduğunda oluyo canı yandığında oluyo korkmana gerek yok yüzüne üfle yada biraz ıslat açılır
SedefK Sevene 1. ay aşısında çok ağlıyolar benim bebeğim ddçok ağladı. Biraz yüzüne üfle dedi ebe, üfleyince rahatladı. Ama 2. ay aşısında o kadar olmadı. Normal ağlama şeklindeydi sadece. Ben sıkıntı olacağını sanmıyorum
Defneninannesie Sevene Sevene asıya goturmemenız daha buyuk rısk degılmı ılerleyen yaslarında 😐. İgne canını yaktıgı ıcın aglayıp katılmıstır yavrucak katılıp kaldımı ne kadar surdu parkı hemsıre ne dedı orda bunun ıcın. Doktoruna sorun bence bu durumu
Sevene Defneninannesie o derece yani dedim tabiki olucak aşılarını en fazla ben götürmem dayanamıyorum çünkü
mom726272 Sevene canım 2. ay aşısı daha da kötü tam 3 tane benim içim parçalandı bebeğimin nefesi kesildi bir anlık 😖😖😖
mom726272 Sevene ben hemşirenin elini itecektim artık 3 tane arka arkaya 😭😭😭 3. Ay aşı yok çok şükür sadece rota aşısı var o da ağızdan damla