Browni Kızlar dün gece oğlum ateşlenmişti yazmıştım buraya 39 derece acile gittik boğaz enfeksiyonu dendi, dişte çıkartıyor eminim artık cunku kaka sayısı suan 4 agzı uyurken bile akıyor çeşme gibi sorum şu ki dişten olabilir mi
Balkupum2505 Browni diş ateşi 39a kadar cikmaz bacım ve bogaz enfeksiyonu yapacaginida sanmiyorum yani enfeksiyonun dişle alakasi yoktur
1annecik Browni Evet yapıyor benim oğlumda diş çıkaracağı dönem boğaz enfeksiyonu geçirmişti. Geçmiş olsun
hilal1606 Browni yapar canım hatta benim oğluma boğaz kulak enfeksiyonu bile yaptı azı dislerini çıkarıyor çünkü çok zor olan dişler
1annecik Browni Evet 5gün kullanmıştık ama adını hatırlamıyorum. Diş ateşi 37 dereceyi geçmez sizi takip eden doktorunuza veya bir çocuk doktoruna gidin bence. Diş dönemi maalesef çok zorluyor birde böyle olunca daha da zorlanıyor bebişler. Bir an önce geçer umarım
hilal1606 Browni Korkulacak bişey yok canım sadece biraz sabırlı olacaksin doktor zaten antibiyotik tedavisine başladı enfeksiyonu geçti ama geceleri çok zor oluyor dış doneminde uyumuyor çünkü
Balkupum2505 Ohaezgi valla bizde dişten diye gittik doktor diş ateşi asla 39a cikmaz dedi. Ve sonuc bogaz enfeksiyonu ve 6. Hastalik 😐