Naneliseker 2 ay 15 gunluk bebegimin hic sikintisi yoktu gaz vs son 1 haftadir aksam 8de basliyor 10 11e kadar agliyor sakinlestiremiyorum emmekte istemiyor o anda. Sonra omzumda uyuyakaliyor. 2 aydan sonra kolik olur mu bebek acaba
Minik_kurabiye1 Naneliseker sonra 1 haftadır bizimde öyle aksam 9 gibi başlıyor gece 1 evet kadar ağlıyor doktora götürdük kolik dedi atak donemindeymis daha önce bizimde böyle bir sorunumuz yoktu yeni başladı
Merve_kozz Naneliseker Minik_kurabiye1 ikinci aya giren bebeklernngenel sorunu bu sanırım 😔 hiç bir sebep yokken aglıyor uyumuyor uyutana kadar canım cıkıyor uykudan aglayarak uyanıyor offf cok cabuk geçsin bu dönemler