sinemtokcan iyi pazarlar kızlar. emzirme döneminde alfamet tansiyon ilacı kullananlar var mı? kullandıysanız ne kadar süre kullandınız ve bebeğinize herhangi bir zararı oldu mu? yardımcı olursanız sevinirim 😞
sntnblk sinemtokcan ben gebelik zehirlenmesiyle yüksek tansiyon nedeniyle acil doğuma alınmıştım doğumdan sonra haftalarca tansiyonum düşmedi. Ve hastaneye gittim kaç kere poliklinikte de acilde de emzirdiğin için tansiyon ilacı kullanamazsın demişlerdi
Alinduru sinemtokcan yüksek tansiyon sebebiyle doğum yaptım ama hamileyken de sonrasında da ilaç vermediler açıkçası bilemedim.