Seray34 Emzik almıştım oğluma 0 6 ay avent o seri.suan yok 6 12 geçmem lazım ama kabul etmiyor çözüm önerisi olan var mı avent markasına ait yine ağzı biraz kalın sadece
Ayssan Bende ayni sorunu yasiyoeum 6 bitti yeni avent aldim tek farki ucu biraz buyuk ne yaptiysam almadi fikri olanlar lutfen bi yazsin arkadaslar