Selâmunaleyküm anneler 💐
Dün 17.30da aşı oldum ilk doz vururken kimse hissetmezken ben hissettim ve tam 2 saat sonra ağrılarım başladı önemsemedim ama gece sabaha kadar ağladım böyle bir ağrı acı adı ne ise yaşamadım.
Hiç canı tatlı nazlı biri değilimdir abarttığımı düşünmeyin 😑
Sabaha karşı uyumuşum ağrı ile uyandım bu saate kadar elime kadar olan ağrı geçti iğne yapılan bölge sert ve ağrıyor kızımı alamıyorum kucağıma yani anlayın işte ne kadar ağrıdığını 😔😔😔😔
İlaç içilmez dendi aradan baya saat geçti bir tane 500 mg içsem hafifler mi 😔