kbtmz Hanımlar mak.ne zaman atsam istediğim beyazlıkta olmuyor karbonat falanda deniyorum ama yok yani beyaz olmuyor,var mı önerileriniz
elmadilimim kbtmz özel beyazlar için olan sıvı deterjanlar var kosla gibi. onlar çok etkili. ayrıca diğer bölmeye de sirke, karbona, iki kaşık toz şeker ekleyin
Gulsen4224 kbtmz öncelikle kısaya atıp soğuklamaya atıyorum ben daha sonra deterjan atıp normal atıyorum en Son su alımında domestos ve yumuşatıcısını döküyorum bembeyaz oluyor ben hep bu şekilde yapıyorum beyazlarda 😊
Tazeanne3434 kbtmz Hom bitkiselin oxi Powerını kullanıyorum yıkama gözüne deterjandan sonra 1 ölçek koyuyorum ön yıkama yaparak 2.5 saatte 60 derecede yıkıyorum bembeyaz 🥰
Beyziikoo kbtmz Deterjan değiştirmek haricinde bir şey yapmadım valla şimdi de içini temizleyeceğim öyle deneyeceğim 😑
ElifOkay Gulsen4224 domestos mu 🤪ou nou bir defa denedim sonra arkasından attım reklileri domestos lekesi olmuştu bazıları
Gulsen4224 kbtmz çamaşır suyu atanda oluyor ben normal domestos varya cnm ondan arıyorum 4,5 damla kadar
Sareeninannesi kbtmz valla ben sadece deterjan kullanıyorum ariel beyazlar çok beyaz 🤣🤣komşum hep söylüyo diyo sen ne kullanıyosun böyle ama çamaşır sodası öneririm size
Pupi kbtmz sudan tabikide mesela ben anamgile gittigim zaman camasirlarim bembeyaz oluyo neden cunku suyu temiz camurlu degil
Hanifebarlas kbtmz beyaz kalıp hacisakir sabunu deneyim her lekeyi çıkarıyor ve çamaşırları bembeyaz yapıyor birde Ariel dağ esintisi beyazlar için çok güzel
Hanifebarlas kbtmz koymayın 😁😁😁😁😁😁 bnm makina bozuldu içinde sabunlar donmuş 😔😔😔😔 bozuldu makinam oysaki tertemiz yapıyordu