birbebekannesi33
Bence Çeyreklerden bileklik ve kolye yaptırın.
Takım gibi takın.
Ben o niyetle çeyrekleri bozdurup bilezik alayım dedim, alamadım o para da uçtu gitti.
Altını sakın bozdurma. Ya takas ya bileklik,kolye takım yaptır. Altın şuan düşük, bence yaptır.