Elifnisaaaa Arkadaşlar bebeğim 4+8 günlük uykuya direnme var ve 30 dk anca uyuyo bu damla sanırım bitkisel olmakla beraber 30 40 dk önce verince bebeklerin kaliteli uyumasını sağlıyormuş aranızda kullanam var mı işe yarayan vs. Bilgilendirir misniz?
Smali Elifnisaaaa çok erken bence şuan vermeyin.yegenlerime veriyor teyzem ama 4 5 yaşlarında 2erkek.
aslimutlu1 Minikuzu yooo .ben çok memnunum ama o kadar küçük ayda başlamadım. 16 aylıkken başladım ben .hala daha da kullaniyorum
UraSsmom Elifnisaaaa Bana doktor önermişti alıp denemiştim de uykuya geçişi kolaylaştırdığı doğru ama gece uyanmalarına etkisi olmadı. Benim oğlumun gece uyanmaları 1 yaşından sonra düzeldi. Sabır diyorum sadece.. Ve 4 ay çok küçük sanki benim oğlum daha büyüktü denediğimde yanlış hatırlamıyorsam 9 aylık kadardı daha büyük de olabilir
Elf1s1l Elifnisaaaa bizde kulladık ama 15 aylıkdı ve 10 damla kullandk faydasını fazlasıyla gördüm şimdi 21 aylığız ve uykumuz düzene girdi çok şükür
Minikuzu aslimutlu1 genel olarak söyledim özellikle geçen kışın günde 10 post açılıyordu bu konu hakkında sizde işe yaramış ne güzel
Elf1s1l Elifnisaaaa bencede değişiyor olabilir ama siz biraz daha bekleseniz daha iyi olur sanki şimdilik birazcık sabır annesi ☺️
Yaseminnnnn93 Elifnisaaaa bebekler kullanmıyor 1 yasindan sonra veriyor doktorlar zaten icinde melisa ihlamur papatya var doktorum sende çayını demleyip verebilirsin demisti cayida yaptim damlayida kullandim faydasını görmedim maslef