lidyahsn Bugün aldık ama pişman oldum gibi iade edebilirim. Çok yere yakın gibi kullananlar artısı eksisi nedir
Ruzgarrr lidyahsn kabin boy olan bebek arabası mı? Biz kullanıyoruz çok rahat ve özellikle hafif olduğu için aldık
Ruzgarrr lidyahsn önceden travel sistem kullanıyordum çok kaba ve ağırdı sürüşüde ağırdı haliyle. Bunu alınca oh be dedim ben😍