Elifnisaaaa Arkadaşlar bebeğiniz bnm bebeğim gbi mızmız olan var mı varsa nasıl oyalıyor sunuz uyuyacagi zman cglik atan bnm bebgim chliklar atiyo çok agliyo uytmiyim diyorum iyice agliyo uykusuzluktan sizler nasıl uyutuyorsunuz ben uyttugumda da 30 dk anca uyuyo bu arada 4+8 günlüğüz benim gbi olan var mı bunları yaşayan ? Yasayipta gecicek diyen ? :((( Mahvoldum bir haftadır ☹️☹️☹️
Elifnisaaaa Elifnisaaaa Elifnisaaaa kızımın uykusu olduğu halde aşırı ağlayan bebegime çok üzülüyorum ☹️☹️
BernaEkin 4 ay 8 günde benim oğlum aynı şeyleri yaşıyoruz keyfi nasıl isterse ona göre davranıyorum şu an ilerde pes edip off dermiyim bilemiyorum:))
baloglaninannesiiiii Benimde 4 ay 14 günlük aynı zor dalıyor ve 1 saati geçmiyor uykusu eskiden 2 saat uyurdu oğlum.. Atak, dis, aşılar hepsi bir araya geldi ne zaman geçecek merak ediyorum bende.