Umutluluk Arkadaşlar hemen sizinlede paylaşmak istedim . Kendimde evde deneyip deneyimimi paylaşacağım ama eğer bu doğru ise neye güveneceğiz . Daha dün almıştım bugün vermeyi düşünüyordum bundan sonra asla vermem diye düşünüyorum bağlantıyı paylaşıyorum instagramdan izleyin fikrinizi merak ettim
Rikaa Umutluluk en iyisi meyve sebze vermek biskuvi vermek istiyorsaniz tam bugday unu irmik yulaf en kotu pirinc unu kullanin, suyla pisirin bunu ezeceginize. Zaten zararli bu paketliler
tosbilitostos Umutluluk içinde metalmi var yanii şok oldum kendiniz elde yapın bence vermeyelim bunlardan kuzularımıza
Narinom838228 Umutluluk bu cicibebeyi gerçekten bebeğine yediren varmı diye düşünüyorum her markette gördüğümde. Normal bisküvi ile aynı içeriği okumuyomu kimse acaba içindekileri
anneCANan Umutluluk paketli olarak gönül rahatlığıyla tükettiğim tek şey cam şişede su . Diğerlerinin hepsi kanserojen , hepsi ahanda böyle metal. Aç kapmasın diye eline böyle şeyler vermeliyim arkadaşlar onunla doyacağına bırakın aç kalsın ama iki saat sonra acıkınca daha sağlıklısını yesin
Alpbeybi Narinom838228 hayır canım üzerine bebek resmi koyunca çok faydalı bişeye dönüşüyor hem güzel kilo aldırıyor o yüzden neden baksınlar 🤷🏻♀️
MeryeminAnnsi Narinom838228 aynen oyle bizim zamanimizda yiyoduk da allaj askina smdi teknoloji cagu bilgi bi tikla elinde hala cicibebe danone yediren var paketin icerisindekilerintek tek aratsalar cikcak karsilarina. Keske hamileleri egitime soksalar annelige hazirlik
Annis-ogul Narinom838228 aynen oyle bide biz zararli dedikçe linç yedik o kadar 😅🤣😂hâla vermeye devam etsinler şimdi bakalim
Kirmiziburun Hiç vermedim bundan sonra vereni gördüğümde direk uyarırım veren arkadaslar umarım vericem diye diretmezler
Alpbeybi Umutluluk şimdi şey dermişim 😂 olsun kilo aldırıyor, hem falanca yediriyor bişey olmuyor, biz de bebe bisküvisiyle büyümüşüz bazı şeyleri abartmayın, tamam anladık en organikçi sizsiniz
Defneninannesie Alpbeybi benımkı hıc bır peynırı kesınlıkle yemiyor tek careyı beyaz peyniri labneyı bebe bisküvisiyle ezıp veriyorum .17 aylık herkes ozgur hemen lınce baslıyorlar kımse bebegı kotu olsun ıstemez🤷
hypatia Umutluluk okuma yazması olan herkes içindekiler kısmını okuyup bebeğine yedirmemesi gereken bir şey olduğunu anlayabilir bence
Utkucan Umutluluk iyi ama bunların zararlı içerikte olduğunu doktorlar bangır bangır bağırıp söylüyor bizlerde burdan söyleyince suçlu oluyoruz hazır paketli gıda almayın bebeklerinize hiçbiri masum değil diyoruz yok bebek gıdası bilmem ne diye anneler ört bas ediyor siz içindekiler kısmına hiç mi bakmadınız
Muhasebeciana Umutluluk cok sukur bugune kadar kizima vermedim hep kendim yaptim irmikle vs onuda ara ara yani. Bizler yemisizde birseymi olmus mantigi cok yanlis iste hersey gunumuzde biliniyor artik hersey elimizin altinda eskilerin oyle bir sansi yokmus bilmiyorlarmis almadim bugune kadar bu saatten sonra zaten daha da kendimiz icin bile almam
Narab Neden kimse kullanılan suda bir şey olabileceğini düşünmemiş hemen bisküviyi kötülemiş. Aynı şeyi suda deneyin bir de ondan sonra karar verin.
Noname21 Narab cici bebe zaten zararlı neyin savunması. Hiçbir şey olmasa sadece bisküvi olsa da zararli
sokomel bebeğim 18 aylık hiçbir şey yemese bile gidip bisküvi almadım. bence kolaya kaçmak. ben bile bisküvi yemiyorum sağlıksız buluyorum. onun yerine bi çorba yap en azından içine ekmek doğra çok mu zor. şu bebe bisküvisi ile bebek büyütmek keşke kalksa artık.
Narab Noname21 sokomel Noname21 Cicibebe içeriğindeki 12 vitamin 7 mineralden biri de demir minerali. Ambalaj üzerinde belirtiliyor. Ve bu demir minerali gıdaya uygun. Aynı supradyn ya da demir takviyelerinde olduğu gibi. Bu videoda belirtilen şekilde bir sağlık riski bulunmuyor. Yanlış olan her şeyin doğrusunu insanlara anlatmaya çalışmak insanlık ve mesleki görevim. Yedirmek veya yedirmemek tercih meselesidir, ancak bilinmeyen bir konuda yanlış duyumlar üzerine yanlış yorumlar yaparak insanları yanlış yönlendirmek doğru değil. name21#14628507
Alpbeybi Defneninannesie ne sebeple veriyosanız verin beni ilgilendirmez neden açıklama yapasınız ki bana, ben ortaya yazdım öyle popüler cevapları
VelardaEdiz Umutluluk herkesim kendi tercihi sadece bebek bisküvisi ile bitmiyor olay tamamen sağlıklı beslenmek imkansız gibi bir şey şu zamanda yani ki yeri geliyor bir paket cicibebeye muhtaç insanlarda olabiliyor yararlı bir paylaşım olmuş olabilir insanların işine karışılmasını hoş bulmuyorum herkesin aklı fikri var herkes kendi bilir sonuçta
Annisss VelardaEdiz aynı fikirdeyim bide sole bisey var bu sadece bebe biskuvisinr özgü mu yediğin meyve sebzede de kim bilir neler var herkes organik yiyebil çek durumda değil ki artik organik olmayan bile alınacak durumda değil yoğurt yapmak için alınan cig süt 6 lira pastörize zaten almış başını gitmiş meyve nin yanina çocuklarımız için yaklaşıyo z yani aa bunu hala yediren var mı diyenler evet yediriyor um çok nadirde olsa
VelardaEdiz Umutluluk cicibebe vermem ama paket paket abur cubur veriyorumdur ah ah bu gözler neler gördü neler😂
anayim-ben-ana Umutluluk öncelikle çocuğuma ben de vermiyorum. Şimdi asıl yorumuma geçeyim 🤗 evet zararlı olduğunu şu dönemde herkes ya da çoğu insan biliyor. Ama bunu veren çok annemiz var. Eskiden olsun şimdi olsun. Bunu buraya atarak vicdan azabı oluşturdunuz sadece. Belki etrafında sürekli ver ver diyen birileri vardır, çok zayıf diyip moralini bozanlar vardır. Vardır da vardır yani. Şu dönemde zaten güvenle yedirebileceğimiz ne var ki? Ya hormonlu ya katkı maddeli. Ne diyim veren annelerimiz üzülmesin.
Brsnysr Umutluluk bizimde Dr muz sakın dedi illaki yedirecekseniz keçiboynuzlu hünnap vs ama çok sık değil dedi acaba onlarda sıkıntılı mıdır ki 🙄