Merhaba anneler kizim tam 8 aylik normalde desteksiz uyurken beşiğine koyarım kendi kendine uyurdu ama 2 gündür beşiğine girmek istemiyor ne gece ne gündüz uykuya direniyor catlayana kadar ağlıyor sebebi ne olabilir tekrardan nasil beşiğine alistirabikirim 2 gecedir bizim yanımizda yatiyroyorum mecburen çünkü uyumuyor beşiğinde ne olmuş olabilir neden beşiğini istemiyor artik yardim edi