Mutlubebis sen uyandırmaya çalış canım hemen yoruluyordur ne kadar gücü var ki ufacık daha.Benim oğlum da uyur hiçbir şekilde uyandıramazdık bizde sarılık riski vardı altını açardım , topuklarını hafif hafif sıkardım ,yüzünü silerdim ılık havluyla bana mısın demiyordu zorlandık baya ama ondan sonra da uyumak bilmedi 😁