6 aylık kızımı kontrole götürdüm ve genital bölgesinde tüylenme ve kararma olduğunu söyledi. Ben hafif bir tüy diyerek normal karşılanmıştım ancak doktor hormon tedavisi uygulanabilir diyerek endokrinolojiye sevk etti. Böyle bir durumla karşılaşan var mi acaba nasil bir tedavi süreci var ve çözüme ulaştınız mi?